نقطه

... همه اسرار باء در نقطه آن است و من نقطه زیر باء هستم. امام علی (علیه السّلام)

نقطه

... همه اسرار باء در نقطه آن است و من نقطه زیر باء هستم. امام علی (علیه السّلام)

نقطه

رسول اکرم (صلّی الله علیه و آله و سّلم) میفرماید: قَالَ اللهُ تَبارَکَ و تَعالی کُلُّ أَمرٍ ذِی بَالٍ لا یُذکَرُ بسم الله فیه فَهُوَ أبتَرُ.
خداوند متعال می فرماید: هر کار مهمی که در آن «بسم الله» ذکر نشود، بی فرجام است.

طبقه بندی موضوعی
پیوندها

قَالَ رسول الله صَلّی الله وَ عَلَیه وَ آلِهِ وَ سَلَّم أَلَا إِنَّ شَرَّ أُمَّتِی الَّذِینَ یُکْرَمُونَ مَخَافَةَ شَرِّهِمْ أَلَا وَ مَنْ أَکْرَمَهُ النَّاسُ اتِّقَاءَ شَرِّهِ فَلَیْسَ مِنِّی.


پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله و سلّم فرمود: آگاه باشید بدترین امّتم آن کسانند که از ترس شرّشان گرامى باشند، آگاه باشید هر که را مردم از ترس شرّش گرامى دارند، از من نیست.


تحف العقول، حسن بن علی ابن شعبه حرانی، ما روی عن النبی صلّی الله و علیه و آله و سلّم فی طوال هذه المعانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی